Uczniowie z obwodu szkoły
-
Rodzic lub opiekun prawny zapisuje dziecko w sekretariacie szkoły w godzinach urzędowania.
-
Jeśli dziecko zamieszkuje w rejonie szkoły, ale nie jest tam zameldowane, należy złożyć oświadczenie o zamieszkaniu.
-
Pierwszeństwo w przyjęciu mają dzieci zamieszkujące w obwodzie szkoły.
-
Dzieci spoza rejonu mogą być przyjęte tylko w przypadku wolnych miejsc.
Uczniowie spoza obwodu szkoły
-
Decyzję o przyjęciu ucznia spoza obwodu podejmuje Dyrektor szkoły po odbyciu rozmowy z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka.
-
Po rozmowie i uzyskaniu akceptacji Dyrektora, rodzic składa podanie o przyjęcie dziecka do szkoły w sekretariacie.
-
Podanie powinno zawierać:
-
numer PESEL dziecka,
-
adres zameldowania i zamieszkania,
-
numer szkoły rejonowej,
-
numer szkoły, do której dziecko dotychczas uczęszczało,
-
podpisy obojga rodziców.
-
-
Do podania należy dołączyć następujące dokumenty:
-
druk przekazania ucznia (jeśli dotyczy),
-
świadectwo szkolne (do wglądu),
-
dokumentacja medyczna,
-
inne posiadane dokumenty, np. opinie pedagoga, psychologa, orzeczenia.
-
-
Odpis dokumentacji przebiegu nauczania szkoła otrzymuje drogą pocztową ze szkoły, z której dziecko odeszło.
